تصویب دو پروژه عمرانی بهسازی و آسفالت معابر با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در منطقه یک و دو شهر بوشهر

رییس و سخنگوی شوراخبر داد 
تصویب دو پروژه عمرانی  بهسازی و آسفالت معابر با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در منطقه یک و دو شهر بوشهر
 
 رییس و سخنگوی شورا از برگزاری دویست‌ونودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرو تصویب دو لایحه عمرانی شامل روکش آسفالت خیابان شهید یاسینی و بهسازی تعدادی از معابر اصلی و بافت تاریخی در منطقه یک شهر بوشهر   خبر داد که این پروژه‌ها با مجموع اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان به منظور ارتقای زیرساخت‌های شهری و تسهیل عبور و مرور شهروندان اجرا می‌شود.
 
ایمان زندی‌نیا رییس و سخنگوی شورا با تشریح جزئیات مصوبات این نشست اظهار کرد: نخستین لایحه، موافقت با برنده مناقصه پیمان روکش آسفالت خیابان شهید یاسینی که  یکی از خیابان‌های اصلی محلات جنوبی شهر بود  که روکش آسفالت آن در طول سه کیلومتر انجام خواهد شد.
 وی گفت، این اقدام در راستای بهبود عبور و مرور در شریان‌های اصلی شهر و ارتقای کیفیت معابر صورت می‌گیرد. زندی‌نیا افزود که در دوره ششم شورا تاکنون سیصد هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شده و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورا  اعتبار اختصاص‌یافته برای این پروژه  سه کیلیومتری را چهارده میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعلام کرد .  
 
رییس شورای اسلامی شهر همچنین از تصویب دومین لایحه عمرانی خبر داد و گفت: این لایحه مربوط به موافقت با برنده مناقصه پیمان بهسازی و کف‌سازی معابر شامل خیابان‌های عاشوری، امام خمینی، طالقانی، شهید مطهری، باهنر و محدوده بافت تاریخی شهر است.
 زندی‌نیا افزود: اعتبار این پروژه ۲۱ میلیارد تومان تعیین شده و اجرای آن نقش مهمی در ساماندهی عبور و مرور و زیباسازی فضاهای شهری خواهد داشت.
۲۶ فروردین ۱۴۰۵ ۰۹:۰۴
تعداد بازدید : ۹
کد خبر : ۴,۷۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید