احداث درمانگاه جدید در بیمارستان سلمان فارسی

احداث درمانگاه جدید در بیمارستان سلمان فارسی

*احداث درمانگاه جدید در بیمارستان سلمان فارسی*

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از احداث درمانگاه تخصصی در فضایی به مساحت 4 هزار و 800 متر مربع در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر خبر داد.

حسن اسماعیلی با بیان اینکه 85 درصد تخت‌های بیمارستانی تحت پوشش وزارت بهداشت 12 درصد تأمین اجتماعی و 3 درصد بخش خصوصی، نفت و ارتش است گفت: وظیفه درمان بر عهده وزارت بهداشت است که نماینده آن در استان دانشگاه علوم پزشکی است.

وی بیان اینکه با کمبود پزشک و نیروی متخصص مواجه هستیم تصریح کرد: تأمین آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است زیرا وقتی تعداد پزشک کم باشد کیفیت خدمات نیز پایین می‌آید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: مجوز بیمارستان سلمان فارسی بوشهر 256 تخت است ولی با توجه به اینکه از سال 1398 آزمون جذب نیرو برگزار نشده بود و با توجه به محدودیت فضای فیزیکی تاکنون 220 تخت فعال شده که امید است با برگزاری آزمون و جذب نیرو و با ساخت درمانگاه جدید بخش همکف به فضای بستری تبدیل کنیم و تمام ظرفیت به شهروندان ارائه خدمت دهد و بتوانیم به فعال‌سازی تا به 256 تخت برسیم.

وی از برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت بیمارستان تأمین اجتماعی به 300 تخت خبر داد و گفت: هر متخصصی در هر رشته‌ای در هر جای استان اعلام آمادگی برای همکاری کند، مشکلی در خصوص انعقاد قرارداد با آن‌ها نداریم.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۴۷
تعداد بازدید : ۱۲۰
کد خبر : ۳,۸۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید