رییس مرکز پژوهش های شورا

هتک حرمت به روحانیت در جامعه و مراکز علمی و پژوهشی پذیرفتنی نیست

هتک حرمت  به روحانیت در جامعه و مراکز علمی و پژوهشی پذیرفتنی نیست



رییس مرکز پژوهش های شورا گفت
هتک حرمت به روحانیت در جامعه و مراکز علمی و پژوهشی پذیرفتنی نیست.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر ؛ دکتر پولادی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه شاهد خدشه دار شدن جایگاه روحانیت در اغتشاشات اخیر هستیم گفت: به عنوان خادم مردم و یک معلم دانشگاه هتک حرمت به روحانیت در جامعه و مراکز علمی و پژوهشی پذیرفتنی نیست.
وی خاطر نشان کرد در زمان کرونا که شاهد عزلت نشینی خیلی از افراد بودیم و کسی جرات نمی کرد درب بیمارستان برای بیماران خود غذا نیز بیاورد اما همین طلاب و روحانیون بودند که بدون چشمداشت مالی، جان خود را کف دست گذاشه و در کنار مدافعان سلامت بهترین خدمات مراقبتی و پرستاری معنوی را به بیماران کرونایی ارائه دادند.
پولادی در ادامه گفت طلاب و روحانیون خود را جدا از مردم نمی‌دانند و همیشه همپای مردم برای رفع مشکلات و بحران‌ها بوده اند .
وی افزود هتک حرمت به روحانیت در جامعه و مراکز دانشگاهی ناسپاسی از این جایگاه رفیع علمی و معنوی است. به عنوان یک معلم پرستاری سپاسگزار تمامی خدمات ارزنده روحانیت معزز در مراکز علمی، تحقیقاتی، درمانی و دانشگاهی هستم.

پولادی در باره مشکلات نرم افزار صفا رایانه در شهرداری نیز گفت: شهروندان از وضعیت موجود گلایه مند هستند و بعد از سه ماه از نصب این سامانه، ما دیگر نباید با این این دسته مشکلات نرم افزاری در حوزه شهرسازی و درآمد مواجه باشیم. از جناب شهردار درخواست دارم این موضوع را پیگیری لازم داشته باشند تا شاهد حل مشکلات هر چه سریعتر شهروندان مراجعه کننده به شهرداری باشیم.
۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۱۰۶
کد خبر : ۳,۱۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید