رییس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد:

برای رفع کامل مشکل سایت پسماند بوشهر ۷۰ میلیارد تومان نیاز داریم

برای رفع کامل مشکل سایت پسماند بوشهر ۷۰ میلیارد تومان نیاز داریم

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با نصب دستگاه زباله سوز در سایت پسماند بوشهر مشکل کنونی زباله های شهر بوشهر حل می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر، وحید نیک روش در نشست علنی شورا که با حضور فرماندار بوشهر برگزار شد، گفت: در شهرهای سمنان با اجرای طرحی، از زباله شهری برای تولید برق استفاده می شود که در شورای بوشهر مطالعات اولیه این طرح انجام شده و پیش بینی می شود اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد تومان نیاز باشد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح، از زباله ها برق تولید خواهد شد و از طرفی مشکل زباله و سایت آن نیز رفع می شود.

نیک روش ابراز امیدواری کرد از اعتبارات وزارت کشور که برای ساماندهی سایت های دفع پسماند اختصاص می یابد به مرکز استان بوشهر نیز کمک شود تا این مشکل برای همیشه رفع شود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر همچنین به وضعیت نامناسب روشنایی این شهر اشاره کرد و افزود: شهروندان بوشهری از وضعیت نامناسب روشنایی شهر گلایه مند هستند.

نیک روش جابجایی تیرهای برق در مسیر گذرها را مطالبه جدی شهروندان بوشهری دانست و گفت: تاکنون مذاکرات خوبی با مدیر برق بوشهر صورت گرفته است که از فرماندار محترم درخواست داریم برای تسریع در کار موضوع را پیگیری کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در مورد بازار ماهی فروشان نیز گفت: این بازار علاوه بر عرضه آبزیان از جذابیت های توریستی شهر بوشهر نیز محسوب می شود.

نیک روش با بیان این که ایجاد بازاری مدرن برای عرضه ماهی در دستور کار است، گفت: در حال حاضر مذاکرات اولیه با اتاق اصناف بوشهر صورت گرفته است که امیدواریم همه دستگاه های متولی در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ترافیک در مرکز شهر و همچنین خیابان امام خمینی(ره) بوشهر، اظهار داشت: سنگینی ترافیک در این مسیرها مشکلات زیادی برای شهروندان بوشهری ایجاد کرده است.

وی خواستار تعیین تکلیف زمین نیروگاه اتمی در خیابان امام خمینی(ره) شد و از آمادگی شورا برای تعامل با نیروگاه اتمی برای خرید یا واگذاری زمین در دیگر نقاط شهر و تحویل آن به نیروگاه خبر داد.

نیک روش همچنین از یک طرفه کردن خیابان های عاشوری و امام خمینی(ره) و ایجاد لاین خاص جهت تردد وسایل نقلیه عمومی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح می توان شاهد رفع بخشی از معضلات ترافیکی شهر بوشهر بود که در صورت اخذ مجوز از شورای ترافیک آماده همکاری و تخصیص اعتبار برای آن هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در پایان به انتقاد از وضعیت مغازه های ابتدای خیابان طالقانی-محل خانه تلاش سابق- پرداخت و ابراز داشت: این مغازه ها که بدون مجوز ایجاد شده اند سیما و منظر ورودی شهر را بسیار ناریبا کرده اند که درخواست داریم وضعیت آن ها هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند.
۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۱۳۰
کد خبر : ۳,۰۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید