همه پروژه های عمران شهری پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

همه پروژه های عمران شهری پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با صدور پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، از مدیران شهری خواست پروژه های عمران شهری دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر، در پیام وحید نیک روش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته پدافند غیرعامل را به همه زحمتکشان و فعالین در این عرصه تبریک و تهنیت می گویم.

بی شک در دنیای مدرن امروز، پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل پذیرفته شده می تواند موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات شده که این مهم ارتقای پایداری ملی را در پی دارد.

شهر بوشهر به جهت مجاورت با نیروگاه اتمی یکی از مناطقی است که پدافند غیرعامل می بایست در آن مورد عنایت ویژه قرار بگیرد.

وجود گمرک، اسکله های متعدد صیادی و غیرصیادی، پایگاه های هوایی و دریایی، فرودگاه و دیگر مراکز مهم و حساس، همه و همه می طلبد که مدیران و برنامه ریزان دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان، در کنار اجرای پروژه های ریز و درشت خدمات رسانی به پدافند غیرعامل توجه ویژه داشته و برای تمامی طرح ها و پروژه ها پیوست پدافند غیرعامل درنظر بگیرند.

قطعا هزینه کرد در حوزه پدافند غیرعامل نه به عنوان هزینه بلکه سرمایه ای خواهد بود که نتیجه آن ایمن سازی شهر و آرامش روحی و روانی شهروندان بوشهری است.

بدیهی است هر گونه بی توجهی و سهل انگاری در این حوزه تبعات و پیامدهای ناگواری به همراه خواهد داشت.

بار دیگر ضمن تبریک به همه زحمتکشان و عزیزان فعال در حوزه پدافند غیرعامل، از شهردار محترم بوشهر و همه معاونت های شهرداری می خواهم در اجرای پروژه های شهری پدافند غیرعامل را درنظر بگیرند به طوری که همه طرح ها و پروژه های عمرانی شهر دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند.

وحید نیک روش
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر
۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵
تعداد بازدید : ۱۹۰
کد خبر : ۳,۰۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید