لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بوشهر به شورای شهر تقدیم شد.

لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بوشهر به شورای شهر تقدیم شد.
 
🔹شهردار بندر بوشهر لایحه بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر و سازمان‌های تابعه را به شورای اسلامی شهر بوشهر  تقدیم کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی شورا ، حسین حیدری در پنجاه و سومین    نشست علنی شورای شهر بوشهر پیش از تقدیم لایحه بودجه به رییس شورا گفت: بودجه سال آینده شهرداری و سازمان‌های تابعه ۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است که در صورت اخذ مجوز از وزارت کشور مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز اخذ می شود که بودجه به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.  
🔹وی با اشاره به سهم ۴۶درصدی بودجه برای فعالیت عمرانی و۵۴ درصدی برای هزینه‌های جاری، ادامه داد: براین اساس ۳۲۰میلیاردتومان برای فعالیت عمرانی و ۳۸۰ میلیاردتومان هزینه‌های جاری پیش بینی شده‌است.
🔹شهردار بندر بوشهر از مهمترین اولویتهای بودجه سال آینده را  تکمیل طرحهای نیمه تمام، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرحهای عمرانی و خدماتی  ، تقویت حمل و نقل عمومی ، توسعه متوازن شهری با نگاه به بافت های  فرسوده تاریخی و مبلمان و زیباسازی شهری برشمرد.
 
🔹وی در پایان ‌گفت:  انشالله  با کمک مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر در سال آینده  شاهد اتفاقات بسیار  خوبی  در حوزه عمران شهری باشیم .
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۴۱۵
کد خبر : ۲,۸۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید