۸میلیارد تومان بودجه شاهین شهرداری در تعهد شهرداری است

۸میلیارد تومان بودجه شاهین شهرداری در تعهد شهرداری است
 
🔹رییس شورای شهر بوشهر گفت علیرغم اینکه در بودجه سال جاری شهرداری ردیفی  جهت تیم شاهین توسط شورای قبل اختصاص داده نشده بود  اما در جهت حفظ  اموال شهرداری ۸ میلیارد تومان به تیم اختصاص دادیم .
 
🔹وی باتشریح مبلغ ۸ میلیارد تومان گفت:  مبلغ ۵ میلیارد تومان قرارداد  بازیکنان و کادر فنی است که توسط مدیر عامل سابق منعقد  شده و در تعهد شهرداری است  همچنین ۴۰۰ میلیون تومان مبلغ رهن منزل سرمربی سابق توسط مدیریت باشگاه هزینه شده و دو میلیارد تومان توسط شورا مصوب شد که  با مخالفت کمیته انطباق فرمانداری مواجه شد اما باز در جهت حل مشکل شاهین از جناب زندی نیا رییس  کمیسیون برنامه و بودجه شورا  درخواست نمودم راهکاری پیدا کند که خوشبختانه با نشست های که با مدیران شهرداری داشت به  راهکاری جهت پرداخت مبلغ رسیده اند همچنین سه هفته است که با پیگیری های که کردیم   اسکان و غذا بازیکنان بر عهده شهرداری است که با یک سرجمع مبلغ هشت میلیارد تومان می شود .
 
🔹پورکبگانی تصریح کرد در حالی که آقای سرمربی متعهد شده بود هزینه های تیم را در قبال انتخاب خود به سمت سرمربی شاهین پرداخت کند که تا کنون انجام نداده است.
🔹رییس شورا با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت در حالی آنها متولی ورزش هستند اما در خواب زمستانی به سر می برند و همه بار بر دوش شهرداری افتاده است در حالی که شهرداری با مسائل و مشکلات زیادی مواجه است و وظیفه اصلی شهرداری تیم داری نیست. 
🔹پورکبگانی خطاب به برزگرزاده گفت ایکاش  از شاهین دفاع می کنید از همکاران خود در شورا به صراحت دفاع می کردید که مورد تهمت و افترا قرار گرفتند .
 
🔹وی در پایان گفت دو میلیارد تومان اختصاص داده شده جوابگوی تیم تا پایان فصل نیست و قطعا در اردیبهشت و خرداد تیم نیاز اعتبار دارد که باید از همکنون برای آن تدبیری اندیشیده شود.
۱۸ دی ۱۴۰۰ ۰۷:۴۴
تعداد بازدید : ۳۸۱
کد خبر : ۲,۸۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید