۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به تیم شاهین تزریق می‏‎‌شود/مسئولان ارشد استان نیز برای حمایت از شاهین بوشهر پای کار بیایند

۲۰ میلیارد ریال  اعتبار جدید به تیم شاهین تزریق می‏‎‌شود/مسئولان ارشد استان نیز برای حمایت از شاهین بوشهر پای کار بیایند
 
 
🔸رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در راستای حمایت از تیم فوتبال شاهین شهرداری و جذب حامی، امتیاز این تیم برای دومین  بار به مزایده گذاشته می‎‌شود.
 
 🔸جعفرپورکبگانی روز سه‎‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در صورت فروش نرفتن امتیاز تیم در قالب مزایده، با قیمتی نازل‌تر‎ تیم به مالکان اصلی شاهین واگذار خواهد شد.
 
🔸وی بیان کرد: گرچه شاهین را فرزند شهرداری می‎‌دانند ولی شورا و شهرداری از همان ابتدا نیز اعلام کردند با توجه به کمبود اعتبار قادر به تیم‌داری نیستند.
 
🔸پورکبگانی ادامه داد: شرایط تیم‌‎های شاهین و ایرانجوان باید به نحو دیگری رقم بخورد زیرا با روند کنونی این تیم‎‌ها راه به جایی نمی‎‌برند و همواره باید هواداران پرشور آنها دچار نگرانی و ناراحتی از نتیجه  باشند..
 
🔸وی افزود: شورای شهر بوشهر تاکنون ۵۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کمک کرده و با ورود لایحه جدید شهرداری به شورا نیز ۲۰ میلیارد اعتبار جدید به تیم تزریق می‏‎‌شود.
 
🔸پورکبگانی ادامه داد: با این رویه تیم شاهین راه به جایی نمی‏‌برد و جا دارد مسئولان ارشد استان نیز برای حمایت از شاهین بوشهر پای کار بیایند تا از ظرفیت صنایع پردرآمد استان سهمی برای حمایت از تیم پرطرفدار شاهین مشخص شود.
 
🔸وی افزود: شاهین شهرداری بوشهر در حالی به شرایط امروزی رسیده که در اوج کم اعتباری ۱۸ بازیکن غیربومی به خدمت گرفته و حتی برای دیدار با سایپا تهران نیز اقدام به برپایی اردو در هتلی چهار ستاره کرده است.
 
🔸رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در ارتباط با انتخاب اعضای هیات مدیره شاهین بوشهر نیز در هر دو حالت انتخاب افراد از داخل و بیرون از مجموعه شهرداری مشکلاتی برای شاهین شهرداری بوشهر ایجاد شده است.
 
🔸پورکبگانی اظهار کرد: برنامه شورای شهر بوشهر حمایت از تمام رشته‌‎ها و ایجاد برخی ساختارهای ورزشی بویژه ترویج ورزش همگانی است.
 
🔸وی گفت: امسال حمایت از تیم‎‌های ورزشی رشته‏‌های مختلف به نحو مختلفی محقق نشده ولی این مهم در سال آینده با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال می‎‌شود.
۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۳۱۹
کد خبر : ۲,۷۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید