اولین پارکینگ طبقاتی در مرکزشهر احداث می شود / مرکز استان نیازمند اعتبارات خاص است

اولین پارکینگ طبقاتی در مرکزشهر احداث می شود / مرکز استان نیازمند اعتبارات خاص است
 
 
🔸رییس شورای شهر بوشهر گفت اعتبارات شهرداری جوابگوی پروژه های بزرگ نیست و  مرکز استان نیازمند اعتبارات خاص جهت پروژه های شاخص است .
 
🔸جعفر پورکبگانی در نشست اعضای شورا با معاون عمرانی استاندار گفت  مدیریت شهری جهت توسعه و عمران شهری نیازمند حمایت و همراهی دستگاههای اجرایی است .
 
🔸وی با اشاره به اینکه انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی  تعامل بهتری با شورا و شهرداری در جهت توسعه شهر داشته باشد گفت 
اختصاص سهم ده درصد شهرداری جهت بازگشایی املاک در گذر ، اختصاص زمین در اراضی ۵۳۰ هکتاری جهت احداث تالار شهر و واگذاری استاد زمین میدان میوه و تره بار از جمله مطالبات ما از اداره کل راه و شهرسازی است .
🔸رییس شوراگفت  انتقال سایت پسماند به خارج از شهر یک مطالبه جدی است و با توجه به اینکه سرمایه گذارانی جهت ایجاد کارخانه پسماند اعلام آمادگی کردند  اما  حجم زباله شهر بوشهر جوابگوی این سرمایه گذاران نیست از این رو ایجاد یک سایت دفن زباله که تعدادی از شهرهای همجوار هم پوشش دهد و ایجاد کارخانه پسماند برای سرمایه گذار جوابگو باشد باید در دستور کار قرار گیرد .
 
🔸پورکبگانی در ادامه افزود دهکده گردشگری و پارک لیان دو ظرفیت بسیار خوب برای توسعه گردشگری است که به دلیل نداشتن متولی تاسیسات آن در حال از بین رفتن است ما  آمادگی خود اعلام  کردیم که  پارک لیان در اختیار شهرداری قرار گیرد و می تواند  این یک فرصت بسیار خوب برای تفریح شهروندان و سرمایه گذاری باشد
 
🔸پورکبگانی در پایان از احداث یک پارکینگ طبقاتی توسط بخش خصوصی در مرکزشهر خبر داد  که مجوزهای آن نیز اخذ شده است
۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۵۰
تعداد بازدید : ۱۶۳
کد خبر : ۲,۷۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید