تلاش مدیریت شهری برای ایجاد شور و نشاط در جامعه

تلاش مدیریت شهری برای ایجاد شور و نشاط در جامعه

 

 

رییس شورای شهر بوشهر گفت برگزاری هفته نکوداشت بوشهر بخشی از تلاش مدیریت شهری در جهت افزایش شور و نشاط در شهر است.

وحید نیک روش در این آیین اختتامیه هفته نکوداشت روز بوشهر گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر در سطح شهر بوشهر برگزار شد که امیدواریم موجب رضایتمندی شهروندان فراهم کرده باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: در شورای ششم همزمان با هفته نکوداشت بوشهر شهید شاخص سال نیز معرفی و در آیین اختتامیه این هفته ، همراه با چهره ماندگار و شهروند افتخاری مورد تکریم قرار می گیرد که در سال جاری سردار شهید علیرضا ماهینی به عنوان شهید شاخص سال معرفی شدند

نیک روش خاطر نشان نگاه ما در شورای اسلامی شهر جبران کمبودها در شهر بوشهر است و در این مسیر اقدامات خوبی صورت گرفته و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم گام های موثری برای توسعه و آبادانی شهر بوشهر برداریم .

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با ارائه اقداماتی که مثمر ثمر و باعث ایجاد شورونشاط بین مردم شود را به مردم شریف بوشهر ارائه دهیم.

نیک روش اضافه کرد: شهرداری با ابتدایی‌ترین مسائل مردم در تمام حوزه ها نیز سر و کار دارد، بنابراین تمام تلاش خادمان شما در شورا و شهرداری بر این است که خدمات شهرداری موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود و این اصل برای ما مهم بوده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۵۵
کد خبر : ۳,۸۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید