میدان میوه و تره بار بوشهر احیاء می شود

میدان میوه و تره بار بوشهر احیاء می شود
 
🔹رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا از احیاء میدان میوه و تره بار و ساماندهی دستفروشان خبر داد.
 
🔹ایمان زندی نیا در سومین نشست مردمی شورا در پویش چهل و هشت هفته خدمت چهل و هشت جلسه پاسخگوی  در چهل و هشت مسجد، با اهالی کوی جبری در مسجد صاحب الزمان این محله گفت: گرانی میوه و تره بار یکی از دغدغه های شهروندان است که با پیگیری های انجام شده جهت تامین میوه و تره بار ارزان بناست میدان میوه و تره بار با شیوه جدید احیاء و دستفروشان نیز در سطح شهر نیز ساماندهی شوند.
 
🔹وی در ادامه با اشاره به ضرورت  بهبود عبور و مرور شهری با  بازگشایی معابر در گذر که  یکی از سیاستهای شورا است افزود: در بودجه امسال شهرداری مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جهت این امر  اختصاص داده است که این اعتبار جوابگو نیست و باید با مذاکره با اداره کل راه و سازی سهم ده درصد شهرداری که حق شهر است  در جهت بازگشایی  املاک در گذر گرفته  شود.
 
🔹رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا از تدوین طرحی با محوریت مسجد و محلات در کمیسیون فرهنگی و برنامه و بودجه با عنوان هسته های پیشرفت محلی در شورا خبر  داد :  این طرح باعث فعال شدن عناصر تاثیر گذار در محلات می شود  و نقش مهمی در میدان آوردن مردم در با عنوان حلقه های میانی مد نظر رهبر معظم انقلاب خواهد داشت.
🔹زندی نیا در پایان گفت در راستای توسعه فضای سبز شهری و تقویت گونه های مثمر تفاهمی  بابنیاد علوی انجام گردیده که  سه هزار اصله درخت نارنج جهت کاشت در اختیار شهرداری قرار گیرد .
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۵۷۶
کد خبر : ۲,۷۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید