جایزه خوش حسابی سه ماهه برای شهروندان بوشهری

جایزه خوش حسابی سه ماهه  برای شهروندان بوشهری
 
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت برای ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری افرادی که در بازه زمانی  دیماه تا اسفند ماه نسبت به پرداخت این عوارض اقدام کنند،  از 30 تا 15 درصد  درصد جایزه خوش حسابی می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی شورا ابوذر دهدار خاطر نشان نشان کرد یکی از مهم ترین منابع درآمدی شهرداری، وصول عوارض تعیین شده از شهروندان در مقابل خدماتی است که دریافت می کنند.
رئیس شورا در ادامه اظهار داشت: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر بوشهر لایحه شهرداری بوشهر در خصوص اعطای 30 تا 15 درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان از دیماه تا اسفند ماه به تصویب شورا رسید 
وی تصریح کرد بر اساس مصوبه شورا  آن دسته از شهروندانی که  در دیماه عوارض نوسازی و عمران شهری خود را بپردازند،ا ز 30درصد  درصد  تخفیف در بهمن ماه 20درصد و در اسفند ماه از 15 درصد تخفیف برخوردار می شوند.
دهدار در ادامه گفت : این مصوبه فرصت خوب و مناسبی برای شهروندان بدهکار ایجاد می‌کند تا برای پرداخت بدهی خود به شهرداری مراجعه کنند .
رئیس  شورا در پایان گفت  با این کار  شهرداری می‌تواند به منابع در آمدی بیشتری دسترسی داشته باشد تا خدمات شهری، عمران و آبادانی بیشتری را برای شهروندان فراهم سازد.
۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹
تعداد بازدید : ۵,۹۶۳
کد خبر : ۱,۶۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید