نیروگاه اتمی مسئولیت های اجتماعی خود را در بوشهر اجرایی کند

نیروگاه اتمی مسئولیت های اجتماعی خود را در بوشهر اجرایی کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر همانند صنعت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود گام جدی بردارد.

به  روابط عمومی شورا ، روح الله نصرتی دوشنبه در نطق پیش از دستور خود درنشست شورای شهر بوشهر افزود: صنعت نفت در کنار آلایندگی و زیان هایی که برای مناطق میزبان داشته پروژه های قابل توجهی را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود ایفا کرده ولی نیروگاه اتمی در این مسیر تاکنون اقدام قابل توجهی برای بوشهری ها نداشته است.

وی بیان کرد: این نیروگاه در شهر بوشهر اقدام به آموزشگاه شهدا نیروگاه اتمی کرده که همگان تصور بر عام المنفعه بودن آن داشتند در حالی که این پروژه بیشتر با هدف خدمات دهی به فرزندان کارکنان نیروگاه است.

نصرتی ادامه داد: برای افراد عادی داوطلب تحصیل در این مدرسه به ازا هر دانش آموزش 100 میلیون ریال درخواست شده که این موضوع با تحقق مسئولیت های اجتماعی منافات دارد.

وی افزود: پیش از احداث آموزشگاه شهدا نیروگاه، مدرسه ای در این محل با قابلیت استفاده تمام محله های پیرامونی وجود داشت ولی اکنون شایسته نیست با آموزشگاه استفاده از این مدرسه با محدودیت همراه باشد.

روح اله نصرتى با بیان اینکه نیروگاه اتمی در خصوص مسئولیت های اجتماعی کاری برای بوشهر نکرده و وقتی هم قرار است پروژه ای عام المنفعه اجررا کند، اینگونه عمل می نماید، تصریح کرد: از استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان مى خواهم در این خصوص پیگیرى جدى داشته باشند و زیر بار این تصمیم نروند تا حقى از دانش آموزان بوشهر ضایع نشود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: صحبت های مطرح شده در سطح نشست های شورای شهر تنها در حد حرف باقیمانده و در عمل بازدهی لازم را نداشته است.

نصرتی تاکید کرد: در این راستا باید با دعوت از مدیران دستگاه ها به صحن شورا زمینه پاسخگویی آنها برای برخی از کم کاری های صورت گرفته مشخص شود.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۵۶
تعداد بازدید : ۶,۲۹۰
کد خبر : ۱,۳۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید