ما شاهین را با تمام وجود حمایت می کنیم/وضعیت هیات مدیره ایران جوان باید مشخص شود

ما شاهین را با تمام وجود حمایت می کنیم/وضعیت هیات مدیره ایران جوان باید مشخص شود
کیوان هاشم زاده در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا 
 
*به تیم شاهینی و طرفدارانش برای صعود به لیگ برتر تبریک می گویم و امیدوارم این جهش ها و پیروزی ها در لیگ برتر تکرار شود.البته این تبریک را به همه شاهینی ها به جزء هیات مدیره این تیم که هیچ کار خاصی برای این تیم نکرد تقدیم می دارم.
 
* به مردم فهیم استان بوشهر می گویم که هیات مدیره کنونی شاهین شهرداری هیچ کمکی به شاهین نکرد و نه تنها بال نبودند بلکه باری بر دوش این تیم هم بودند. آنها یک ریال به این تیم کمک نکردند در حالی که از همه امکانات این باشگاه هم استفاده کردند.
 
* ما شاهین را با تمام وجود حمایت می کنیم اما حضور شاهین در لیگ برتر مستلزم هزینه بالایی است که از عهده شهرداری به تنهایی خارج است. اگر شهرداری بوشهر بخواهد به تنهایی بار این تیم را در لیگ برتر به دوش کشد ، هم شاهین و هم شهرداری به شدت شکست خواهد خورد و زمین گیر می شوند.
 
* در کنار کمک شورا و شهرداری ،نیاز است که استانداری از طریق راه های کنونی به شهرداری کمک کند تا بتواند شاهین را در لیگ برتر به خوبی ببینیم.
 
* اولین کار در شاهین تغییر در اعضاء هیات مدیره این باشگاه است.امروزه همه تیم ها دارای هیات مدیره ای قوی هستند که نقش مناسبی در جذب اسپانسر بر عهده دارند . از این هیات مدیره ، آبی برای شاهین گرم نمی شود . اگر بخواهند به سمت انتخاب سیاسی و یا فردی برای انتخاب هیات مدیره جدید بوشهر بروند به شدت جلوی آنها ایستادگی می کنم.
 
*شورای شهر برای ایرانجوان که حتی آب خوردن نداشت، کمک های خوبی کرد و به عنوان فردی که واسط بین این دو مجموعه بودم، معتقدم که اگر شورا و شهرداری کمک نمی کرد، ایرانجوان به دلیل مشکلات مالی حتی قادر نبود که در لیگ دسته دوم بازی کند و با 
 مورد ایرانجوان در ابتدا باید وضعیت باشگاه و هیات مدیره مشخص شود . با فروش برخی املاک ، ایرانجوان می تواند بدهی هایش را صفر و حتی امتیاز لیگ دسته یک بگیرد. شهرداری هم این امکان برایش فراهم است که از طریق مصوبه شورا به ایرانجوان کمک کند اما به شرطی که خودشان بخواهند و ساختارشان را اصلاح کنند.
 
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۳۰
تعداد بازدید : ۶,۱۵۷
کد خبر : ۱,۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید