در اولین نشست هم اندیشی نکوداشت روز بوشهر مطرح شد

در اولین نشست هم اندیشی نکوداشت روز بوشهر مطرح شد
 
 
برنامه های روز بوشهر با رویکرد جدید تدوین می شود
 
اولیی نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی برای برگزاری روز نکوداشت بوشهر» شنبه -۲۰ آذر ماه- با حضور رییس شورا و اعضای کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر، شهردار بندر بوشهر، مشاوران فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری برگزار شد.
 
🔸رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر از تدوین برنامه های روز بوشهر با رویکرد جدید خبر داد و   گفت: 18 اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت در بوشهر، به عنوان روز  بوشهر نامگذاری شده است و انتخاب روز بوشهر سبب شد تا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشتر به این شهر بپردازند.
 
🔸خدیجه گرشاسبی افزود : تشکیل کمیته‌های تخصصی زیر نظر دبیرخانه هفته نکوداشت روز بوشهر و فراخوان جمع آوری طرح ها و آثار برای مشارکت عموم شهروندان با محوریت محله و مسجد از اولویت های این مهم خواهد بود.
 
🔸گرشاسبی در ادامه عنوان کرد : با تلاش و کوشش در حفظ آثار و ارزش‌های خودمان و همچنین استفاده مفید از سنت‌ها و فرهنگ‌های تاریخی‌مان با ایجاد شاخص های گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت روحانیت ، نکوداشت روز بوشهر را برگزار خواهیم نمود .
 
🔸وی در ادامه  گفت: با هویت بخشی و هویت آفرینی نوجوانان و جوانان و استفاده درست از سنت‌ها و فرهنگ‌های به جای مانده از پیشینیانمان آنها را حفظ و به نسل‌های بعدیمان منتقل کنیم.
 
🔸گرشاسبی برگزاری برنامه های متنوع و  شاد ، برپایی نمایشگاهی از آثار برتر عکاسی،  برگزاری جشنواره بازی‌های بومی ، محلی و ورزش همگانی با محوریت محله شاد، رونمایی از اِلمان بوشهر  و پروژه های  ۱۴۰۱، ساخت فیلم سینمایی و مستند بوشهر در جنگ ، افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی ، تجلیل از خانواده شهدا ، برنامه هایی به مناسبت روز قرآنی بوشهر ، برپایی جشنواره طبخ غذای سنتی بوشهر و اجرای برنامۀ گردشگری بوشهر  تعدادی از برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر خواهد بود.
🔸رییس کمیسیون فرهنگی شورا در پایان گفت: روز بوشهر متعلق به شورا و شهرداری نیست و این روز مردم بوشهر است و انتظار داریم همه دستگاههای فرهنگی و اجرایی به نحوی در بزرگداشت این هفته نقش داشته باشند.
۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۳۱۲
کد خبر : ۲,۷۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید