عقب ماندگی چند ساله شهر بوشهر باید جبران شود

عقب ماندگی چند ساله شهر بوشهر باید جبران شود
 
 
🔸رییس کمیسیون عمران شورا با بیان اینکه در این چند سال شهر بوشهر دچار عقب ماندگی شده و پروژه های نیمه تمامی باقی مانده که باید این عقب ماندگی جبران شود 
🔸وحید نیک روش با اشاره به کمبود زمین در شهر بوشهر گفت انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی نگاه ویژه ای به مرکز استان داشته باشد و اراضی نظامی که آزاد می شود درخواست داریم با طرح به شهر ملحق شود و دچار مشکلات شهرک نیایش که گریبانگیر مدیریت شهری شده نشویم .
 
🔸وی در ادامه افزود امروز ترافیک به  یک معضل مهم در شهر بوشهر تبدیل شده است و باید برای رفع این معضل تدابیری اندیشیده شود. 
 
🔸رییس کمیسیون عمران شورا در ادامه گفت با توجه به ترافیک مرکز شهر و خیابان سنگی ایجاد پارکینگ طبقاتی در این دو نقطه ضروری است و انتظار داریم با یک تعامل با نیروگاه حفظ حق و حقوق آنها  زمین متعلق به آنها که کاربری فضای سبز دارد جهت احداث پارکینگ  به شهرداری واگذار شود.
 
🔸نیک روش مشکلات بافت تاریخی ، فاضلاب شهر و ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات جنوبی را  از دیگر مشکلات عمده شهر بوشهر برشمرد که نیازمند نگاه ویژه به آنها است 
🔸رییس کمیسیون عمران شورا در پایان خواستار توجه به پروژه نیمه تمام دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی در شهر شد که باعث یک معضل در شهر شده و در حوزه بخش خصوصی این پروژه ها  بخش زیادی از خانواده ها را درگیر موضوع کردند .
۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۲
تعداد بازدید : ۲۲۹
کد خبر : ۲,۷۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید