ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در فضاهای شهری

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در فضاهای شهری
 
 
نایب رییس کمیسیون فرهگی شورا خواستار ترویج فرهنگ قرآنی در فضاهای شهری شد 
 
به گزارش روابط عمومی شورا ،حیدر رفاهی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا  با بیان اینکه  شاهد فعالیت‌ها و اقدامات خوب موسسات قرآنی در سطح شهر  هستیم  اقدامات خوب آنها در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ قرآن که انتظار دارند از سوی شورا و شهرداری مورد حمایت قرار گیرند .
وی درادامه افزود استفاده از ظرفیت سازه های تبلیغاتی شهری در جهت ترویج فرهنگ قرآنی، مشارکت در طرح نور باران(اهداء ۵ هزار جلد قرآن در بین مساجد و موسسات قرآنی) همچنین مشارکت در روز قرآنی استان  ‌که همزمان با هفته نکوداشت روز بوشهر، از مطالبات  مؤسسات قرآنی  است  که درخواست دارم جناب شهردار در دستور کار خود قرار دهد. 
رفاهی از برگزاری جلسه در دفتر ستاد تسهیل گری و توسعه در محلات جنوبی و بررسی مشکلات این محلات خبر داد که از مهمترین درخواستهای آنها رسیدگی به فضاهای  ورزشی و تهیه امکانات به تیم‌های فوتبال،ضرورت نظارت  بر ساخت و سازها و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز ،جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی و آسفالت کوچه ها و معابر بود که درخواست داشتند این موارد از سوی شهرداری مورد پیگیری جدی قرار گیرند. همچنین حل مشکلات این محلات کم برخوردار در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.
۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۶۴۷
کد خبر : ۲,۳۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید