بازی نمایندگان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال پخش زنده شود

بازی نمایندگان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال پخش زنده شود
 
عضو شورای استان و شورای  اسلامی شهر بوشهر گفت: بازی‎ تیم‌‏های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در لیگ دسته یک فوتبال کشور از طریق صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش زنده شود.
 
به گزارش روابط عمومی شورا ، عبدالخالق برزگرزاده در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا   افزود: با آغاز مسابقات لیگ دسته یک کشور که دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم حضور دارند، با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن از جمله حضور نیافتن تماشاگران در ورزشگاه، انتظار می‌رفت این مسابقات از شبکه استانی سیمای بوشهر پخش زنده شود اما تاکنون این امر محقق نشده‌است.
 
وی بیان کرد: در حالی که در شرایط کرونا مردم را تشویق به ماندن در خانه می‌کنیم انتظار از صدا و سیمای مرکز استان این است که نسبت به پخش زنده این بازی‌ها مشابه استان‌های دیگر اقدام کند و جوانان و علاقمندان بازی‌های تیم محبوب خود را از تلویزیون مشاهده کنند.
 
برزگرزاده ادامه داد: اینکه تنها پخش بازی‎ها برای لیگ برتر الزام است پذیرفته نیست زیرا استان‌های دیگر بازی‌های نمایندگان خود در لیگ دسته یک را پخش زنده می‌کنند اما در بوشهر این امر اتفاق نمی‌افتد.
 
وی عنوان کرد: امیدواریم با همت جناب ناظر مدیرکل صداو سیمای استان بوشهر بزودی زمینه پخش زنده بازی‌های نمایندگان این استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور فراهم و حتی با برنامه‌ریزی پخش بازی‌های تیم‌های ایرانجوان، شاهین عامری و امید گناوه در دستور کار قرار گیرد تا از این طریق رضایتمندی بیشتر مردم از صدا و سیمای استان فراهم شود.
۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹
تعداد بازدید : ۸۶۲
کد خبر : ۲,۲۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید