ضرورت رسیدگی به وضعیت اینترنت شهر بوشهر

ضرورت رسیدگی به وضعیت اینترنت شهر بوشهر
 
 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورا خواستار رسیدگی به وضعیت اینترنت شهر بوشهر و نارضایتی شهروندان از کندی سرعت اینترنت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شورا حیدر رفاهی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت در  حالی که  تاکید دولت بر الکترونیکی شدن خدمات و دولت الکترونیک است و با توجه به شرایط کرونا انجام خدمات بانکی و دروس دانش آموزان بر بستر اینترنت است اما شهروندان از وضعیت اینترنت در بوشهر گلایه مند هستند و کندی سرعت اینترنت باعث ایجاد مشکلات برای آنها شده است.
 
وی در ادامه گفت  گفته می شود عدم‌توسعه فیبرنوری به دلیل اختلاف شهرداری و مخابرات بر سر ترمیم حفاری ها است که درخواست دارم این موضوع در نشست با مدیرکل مخابرات حل شود. 
نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورا همچنین از زحمات معلمان و اساتید دانشگاه که در روزهای سخت  کرونایی وظیفه آموزش آنلاین دانش آموزان و دانشحویان بر عهده دارند و تلاشهای بسیار زیادی برای آموزش انجام می دهند ‌قدردانی نمود .
 
رفاهی با تاکید بر توسعه فضای سبز در شهر بوشهر گفت متاسفانه درختان کنوکارپوس مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان ایجاد کرده اند که درخواست دارم با برداشتن این  درختان و کاشت گونه های جدید شاهد رفع مشکل شهروندان و عدم ضربه به فضای سبز نیز باشیم 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در پایان خواستار تکریم بازنشستگان و پیگیری احداث خانه امید ویژه این عزیزان با توجه به مصوبات موجود شد .
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۳۱۹
کد خبر : ۲,۲۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید