آسفالت کوچه‌ها و معابر مطالبه اصلی شهروندان بوشهری است

آسفالت کوچه‌ها و معابر مطالبه اصلی شهروندان بوشهری است
 
 
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: آسفالت کوچه‌ها و معابر خواسته اصلی شهروندان بوشهری است و با توجه به بودجه اختصاص داده شده در سال ۹۹باید شهرداری این مهم را دستور کار خود قرار دهد.
 
به گزارش روابط عمومی شورا ، داریوش پوربهی  در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورا  افزود: کارخانه آسفالت شهرداری با تلاش‎های بسیار زیادی احیا شد و یک سرمایه ارزشمند برای شهر است.
 
وی بیان کرد: این کارخانه باید تقویت و قیر مورد نیاز آن تهیه شود تا آسفالت مورد نیاز کوچه‌ها و معابر شهر با سرعت بیشتری برای شهرداری انجام دهد.
 
پوربهی ادامه داد: ماشین آلات عمرانی شهرداری باید تجهیز و  نوسازی و حوزه عمرانی بویژه  واحد فنی امانی شهرداری نیز تقویت شود تا شاهد تسریع فعالیت‌های عمرانی در شهر باشیم.
 
رئیس شورا با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی یکی از فصل الخطاب‌های شورا است، اظهار داشت: در این زمینه شهردار و نیروهای زیرمجموعه وی در شهرداری پیگیری بسیار خوبی داشتند.
 
پوربهی اظهار داشت: در این زمینه شماری از ستون‎‌ها نیز در دست احداث است اما روند حرکتی مطلوب نیست و با توجه به قراردادی که با پیمانکار منعقد شده باید سرعت این پروژه بسیار بیشتر شود تا در ایام عید شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
 
وی با اشاره به شیوع کرونا گفت: شماری از مستاجران شهرداری در حوزه فرهنگی و تفریحی متاثر از آثار منفی کرونا برفعالیت‌های اقتصادی دچار زیان شدند که شهرداری تعمهیداتی برای تخفیف با اعمال معافیت اجاره بها این مستاجران لحاظ کند. 
 
پوربهی  با قدردانی از عملکرد کمیسیون‌های شورا گفت: در این مدت کمیسیون‌ها بسیار خوب عمل کردند و شاهد نشست‎های منظم آنها و پیگیری امور شهرداری هستیم. 
 
وی همچنین خواستار ارسال منظم گزارش هزینه و درآمد ماهانه شهرداری به شورا شد
۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۵۲۰
کد خبر : ۲,۲۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید