پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی و کیوسک داران آسیب دیده از کرونا

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی و کیوسک داران آسیب دیده از کرونا
 
 
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از پرداخت تسهیلات کم بهره به رانندگان تاکسی ،کیوسک دارن ، واحدهای تجاری ،تفریحی و خدماتی تحت قرارداد با شهرداری هستند خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شورا ابوذر دهدار با بیان اینکه با شروع ویروس کرونا شورا مصوباتی در این زمینه داشت که تمدید جایزه خوش حسابی ، فرصت دو ماه برای چک های سررسید شده و معافیت اجاره اماکن تجاری ،تفریحی و خدماتی  که تحت مالکیت شهرداری هستند از جمله اقدامات ما بود. 
 
وی در ادامه افزود در جریان شروع ویروس کرونا  رانندگان تاکسی و کیوسک داران هم کسب و کار آنها دچار آسیب شد که طی مذاکره با یکی از بانک های عامل مقرر شد تسهیلاتی با سود ۴ درصد در اختیار این عزیزان هم  قرار گیرد .
 
دهدار در پایان‌گفت انتظار داریم  کمک های جدی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا  در نظر گرفته شود  خوشبختانه دولت برنامه خوبی دارد که امیدواریم در استان نیز عملیاتی شود چرا که نمیتوانیم مشاغلی که کسب و کار روزانه دارند را نادیده بگیریم،  این مشاغل،  ایام پر رونق خود را طی دو ماه پایانی سال از دست داده اند، و در دوران  بازگشت به کسب و کار باز هم شاهد موج دوم ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن در در وضعیت قرمز هستیم ، از این رو این کسب و کارها نیازمند حمایت بیشتری هستند که انتظار داریم اجرایی شود .
۲۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۳,۲۷۴
کد خبر : ۲,۰۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید