حل مشکل پاکبانان خدمات شهری شهرداری

حل مشکل پاکبانان خدمات شهری شهرداری
 
 
رئیس شورای شهر بوشهر از حل مشکل مطالبات پاکبانان  خدمات شهری خبر داد. 
 
به گزارش روابط عمومی شورا ابوذر دهدار با بیان اینکه پاکبانان  زحمتکش شهرداری بندر بوشهر  شبانه روز در سرما و گرما ی طاقت فرسا به نظافت خیابانها و معابر مشغول هستند  وبرای پاکیزگی محیط زیست تلاش میکنند  در مورد  توجه به وضعیت معیشت این پاکبانان همیشه به شهردار و پیمانکار  تاکید شده است. 
دهدار در ادامه افزود با توجه مشکل پیش آمده برای حقوق پاکبانان خدوم شهرداری امروز صبح جلسه ای با حضور شهردار ، مسئول حراست، معاون خدمات شهری ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا و مدیر عامل شرکت پیمانکار خدمات شهری برگزار نمودیم  و در این‌جلسه مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در  اسرع وقت شهرداری مطالبات قانونی شرکت پیمانکاری  را پرداخت نماید  تا حقوق پاکبانان زحمتکش شهرداری  که در همه شرایط با سختی فراوان به دنبال ایجاد شهری پاکیزه هستند   سریعا پرداخت شود.
رئیس شورا در ادامه تصریح کرد همه ما به دنبال حل مشکل این کارگران زحمتکش هستیم و همیشه در شورا تاکید ما بر  پرداخت حقوق و مزایا این‌ پاکبانان خدوم بوده است که تلاش آنها برای پاکیزگی شهر بسیار ارزشمند است. 
 
وی در پایان گفت مقرر شد تا حل کامل موضوع در روزهای آینده جلسات ادامه داشته باشد و انشالله پاکبانان پرتلاش شهرداری هر چه سریعتر با رفع دغدغه آنها شاهد خدمات رسانی بهتر به شهر و شهروندان باشیم.
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۸
تعداد بازدید : ۵,۳۲۷
کد خبر : ۲,۰۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید