اخراج کارکنان شهرداری تبعات اجتماعی زیادی دارد /ضرورت روکش آسفالت میدان آزادی تا میدان حر و تامین اجتماعی تا سرتل

اخراج کارکنان شهرداری تبعات اجتماعی زیادی دارد /ضرورت روکش آسفالت  میدان آزادی تا میدان حر و  تامین اجتماعی تا سرتل

 
نایب رئیس کمیسیون عمران شورا خواستار آغاز  عملیات عمرانی پروژهای شهرداری شد .
به گزارش روابط عمومی شورا کیوان هاشم زاده در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه راست گرد میدان غدیر یک پروژه بسیار مهم شهری است  که بسیار خوب کار شده و  پیش رفته و با تکمیل آن چندین هکتار زمین نیز استحصال و به تملک شهرداری در می آید که یک فضای بسیار خوب جهت ایجاد یک پارک را نیز دارد درخواست دارم با حل مشکل پیمانکاری و اجرا آن هر چه سریعتر این پروژه با سرعت بیشتری به انجام برسد .
 
هاشم زاده در ادامه با بیان اینکه آسفالت کوچه و معابر یکی  از دغدغه ها و مطالب مهم  اعضای شورا و شهروندان بود از این رو در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت آسفالت کوچه و معابر اختصاص دادیم با توجه به اینکه مقرر بود استارت  این پروژه زده شود از  شهردار درخواست دارم با اولویت این کار در دستور قرار گیرد و شاهد شروع آسفالت کوچه و معابر باشیم .
هاشم زاده تصریح کرد دو خیابان  اصلی شهر بوشهر از میدان آزادی تا میدان حر و از تامین اجتماعی تا سرتل وضعیت آسفالت بسیار نامناسبی دارند که درخواست دارم روکش آسفالت این دو نقطه نیز  با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد. 
نایب رئیس کمیسیون عمران شورا در ادامه افزود در بودجه سال ۹۹ شهرداری پروژه های عمرانی متعددی تعریف شده که انتظار داریم هر چه سریعتر مناقصه این پروژه ها انجام و عملیات عمرانی آنها آغاز شود .
هاشم زاده در ادامه گفت اخیر خبرهای از اخراج تعدادی از نیروهای شهرداری شنیده می شود که  در این شرایط سخت اقتصادی تبعات اجتماعی بسیار نامناسبی دارد از جناب خورشیدیان  درخواست دارم با مذاکره با دستگاههای ذیربط این موضوع را هر چه سریعتر حل نماید تا شاهد رفع  دغدغه خاطر نیروهای شهرداری باشیم .
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۴,۷۱۶
کد خبر : ۲,۰۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید