تقدیر رئیس شورای شهر بوشهر از رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه

تقدیر رئیس شورای شهر بوشهر از رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه

 

 

به مناسبت هفته قوه قضائیه رئیس شورا ، سرپرست شهرداری و جمعی از معاونین شهردار با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان با  تبریک  این هفته   از زحمات دستگاه قضائی استان تقدیر و تشکر نمودند

دهدار :تعامل مدیریت شهری و دستگاه قضائی افزایش پیدا کند 

رئیس شورای شهر بوشهر با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی گفت قوه قضائیه یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در جمهوری اسلامی است که نقش مهمی در حراست از آرمانهای جمهوری اسلامی دارد.

 

رئیس شورا در ادامه افزود  رابطه بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی و افزایش  تعامل   می‌تواند در ارتقای خدمت‌رسانی و رضایت مردم نقش موثری ایفا کند.

وی با قدردانی از قضات دادگستری در کمیسیونهای شهرداری گفت انتظار داریم در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز شاهد همکاری بیشتری دستگاه قضا در زمینه برخورد فوری با این ساخت و سازهای و ممانعت از انجام کار آنها باشیم .

سرپرست شهرداری: همکاری خوبی بین دستگاه قضایی و شهرداری برقرار است

 

سرپرست شهرداری بندر بوشهر با تبریک هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان خدوم این دستگاه گفت در کمیسیونهای ماده صد و هفتاد و هفت و همچنین شورای پیشگیری از جرم همکاری بسیار خوبی  فی مابین شهرداری و  دستگاه قضایی وجود دارد و قضات محترمی نیز که در کمیسیونها شرکت می کنند مردم رضایتمندی خوبی از آنها  دارند .

 وی افزود   توانستیم نظم خوبی به کمیسیونها بدهیم هر چند در بر خورد با ساخت و سازهای غیر مجاز امکانات ما محدود است اما عملکرد نسبتا خوبی داشتیم .

خورشیدیان با قدردانی از جمادی رئیس کل دادگستری استان گفت در جلسات شورای پیشگیری از جرم ادارات برق وآب

در برخورد انشعابات  غیر مجاز همکاری خوبی کردند و مردم می دانند قبل از دریافت انشعابات باید پروانه ساختمانی بگیرند

رئیس کل دادگستری :در کنار مدیریت شهری هستیم

جمادی رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از حضور  رئیس شورا و شهردار گفت در ابتدا   یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران با وفایش را گرامی می داریم .

وی در ادامه افزود در دستگاه قضایی تلاش می کنیم به دستگاههای که خدمات عام المنفعه  دارند کمک کرده  و امور آنها تسهیل شود.

رئیس کل دادگستری استان گفت در کنار مدیریت شهری هستیم و گفتیم یک شعبه ویژه برای پرونده های شهرداری اختصاص پیدا کند که بخشی انجام شده که  امور شهرداری و شهروندان تسهیل شود .

جمادی در موضوع مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز گفت در هر ساعات شبانه روز آماده همکاری هستیم و با دادستان نیز هماهنگ کردیم که همکاری لازم صورت گیرد و انتظاری که داریم  به کمیسیونهای شهرداری از باب درآمدی نگاه نشود و هدف مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز باشد .
قوه قضائیه
قوه قضائیه
قوه قضائیه

۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۶,۲۰۸
کد خبر : ۲,۰۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید