سرپرست شهرداری بندر بوشهر معارفه شد+ تصاویر

سرپرست شهرداری بندر بوشهر معارفه شد+ تصاویر
 
 
 پس از استعفا شهردار بوشهر طی حکمی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و با توجه به رای اعضای شورای شهر، "فردین خورشیدیان" به عنوان سرپرست شهرداری بندر بوشهر منصوب شد.
 
رئیس شورای شهر بوشهر در این آیین با اشاره به استعفای سید نورالدین امیری و موافقت شورا از خدمات وی در طی ۱۹ ماه گذشته قدردانی کرده و انتخاب فردین خورشیدیان را که از بدنه شهرداری بوده و تجربه دو دوره سرپرستی را در پرونده خود دارد تبریک گفت و همچنین خواستار همدلی و همکاری مجموعه مدیریتی شهرداری با وی گردید.
 
ابوذر دهدار با تأکید بر نقش نظارتی شوراها اولویت اصلی شورا و شهرداری را در سال جدید تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و در این میان تکمیل و بهره برداری از دو پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی و گذر سرتل به نیروگاه را حائز اهمیت دانست.
 
دهدار همچنین احترام به ارباب رجوع، مدارا جویی و سرعت عمل در اجرای خواسته های منطقی مراجعه کنندگان را حق شهروندان دانسته و عنوان کرد دائر کردن دفتر پیشخوان جهت تکریم ارباب رجوع می تواند خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه نماید.
 
رئیس شورای شهر بوشهر یادآور شد: مطالبات سازمان ها مدیریت شده تا در این برهه خاص خود دچار بحران نشوند. همچنین از تیم شاهین نباید مغفول شد و تلاش شود با حمایت لازم این تیم در لیگ برتر حفظ شود.
 
در ادامه فردین خورشیدیان ضمن تقدیر از خدمات شهردار سابق در این برهه زمانی خاص از حسن اعتماد شورا تشکر کرده و برنامه‌های مهم خود را در مدت زمانی که به عنوان سرپرست حضور خواهد داشت ایجاد درآمدهای پایدار و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد.
 
وی خاطرنشان کرر: با توجه به شرایط خاص اقتصادی جامعه و همچنین تاثیرات کرونا بر اقتصاد خانواده ها تأمین حقوق و مزایای به موقع پرسنل را از دغدغه های خود عنوان کرد و از تیم شهرداری و همکاران شاغل خواستار همیاری و همکاری لازم شد.

سرپرست
سرپرست
سرپرست
سرپرست

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۲۴
تعداد بازدید : ۶,۴۶۳
کد خبر : ۱,۹۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید