موافقت با تملک زمین جهت احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی

موافقت با تملک زمین جهت احداث پارکینگ طبقاتی  در خیابان امام خمینی
 
رئیس شورای شهر بوشهر از موافقت شورا با لایحه شهرداری جهت تملک زمین در خیابان امام خمینی جهت احداث پارکینگ طبقاتی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شورا ابوذر دهدار با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبه های جدی مردم و اعضای شورا است که سالها عملیاتی نشده بود  و در بودجه سال جاری شهرداری اعتباری جهت احداث پارکینگ طبقاتی دیده شده است. 
 
وی خاطر نشان کرد پارک خودروها درون کوچه و معابر اصلی و مرکز  شهر، گره‌های ترافیکی سختی را ایجاد کرده  که استرس، بی‌نظمی در عبور و مرور و بروز جلوه‌های نامطلوبی از فضاهای شهری را به همراه دارد از این رو ضرورت  احداث چند پارکینگ در مرکز شهر و خیابانهای اصلی شهر دیده می شود. 
 
وی  تصریح کرد  زمینی که جهت احداث پارکینگ  تملک می شود در خیابان امام خمینی می باشد  که قابلیت توسعه و تملک زمین های مجاور را  نیز دارد و از اعتبار حساب حذف پارکینگ خریداری می شود. 
 
دهدار  در پایان گفت  با تملک این زمین گام اول احداث پارکینگ طبقاتی در شهر بوشهر زده می شود  و انشالله شاهد تملک زمین های دیگر و احداث پارکینگ های  طبقاتی در شهر بوشهر باشیم همچنین ما از سرمایه گذاران در این زمین نیز استقبال  و مشوق های برای آنها در نظر می گیریم.
۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۲۴
تعداد بازدید : ۶,۰۸۳
کد خبر : ۱,۶۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید