حضور اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و شهردار در مدارس محلات جنوبی

حضور اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و شهردار  در مدارس محلات جنوبی

به گزارش روابط عمومی شورا ،  امیری شهردار، ابوذر دهدار رییس ، روح الله نصرتی و مهرزاد آسایش اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و جمعی از مدیران شهرداری و شورایاران محلات جنوبی در آیین بازگشایی مدارس که در محلات جنوبی شهر بوشهر(تنگک اول و دوم و سوم)  برگزار شد، حضور یافتند.

ابوذر دهدار اول مهر را روزی به یاد ماندنی برای همه به ویژه دانش آموزان دانست و اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان با کسب موفقیت در دوران تحصیل، خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

شهردار بوشهر نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و معلمان، بیان داشت: امیدوارم یکایک دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور بتوانند دین خود را نسبت به ایران عزیز ادا کنند و ما هم بیش از گذشته شاهد موفقیت روز افزونشان باشیم.

 گفتنی است در حاشیه این مراسم و با همکاری سازمان مدیریت پسماند تعدادی کارتن پلاست به مدارس تحویل داده شد و همچنین توسط همکاران در سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری چندین اصله درخت بنجامین در حیاط مدارس کاشته شد.

 در پایان این مراسم نیز هدایایی در قالب بسته های آموزشی و فرهنگی و نوشت افزار از طرف مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر به دانش آموزان اهدا شد

۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۶
تعداد بازدید : ۶,۱۶۳
کد خبر : ۱,۵۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید