انتقاد هاشم زاده از محیط زیست استان بوشهر/ تقدیر از استاندار بوشهر و درخواست کمک به شهرداری در یک موضوع جدید

انتقاد  هاشم زاده از محیط زیست استان بوشهر/ تقدیر از استاندار بوشهر و درخواست کمک به شهرداری در یک موضوع جدید
 
 
کیوان هاشم زاده  در نطق پیش از دستور خود در  دویستمین نشست شورای اسلامی شهر بوشهر به شدت از اقدامات سازمان محیط زیست استان در خصوص ورودی شهر بوشهر انتقاد کرد.
 
 
کیوان هاشم زاده ، عضو شورای شهر بوشهر
 
 
در راستای کاهش گره های ترافیکی ورودی شهر بوشهر و سوانح رانندگی از محل ورودی میدان امام علی (ع) در پلیس راه قدیم، شهرداری بوشهر به دنبال ایجاد یک راست گرد است که با مشکلاتی از طرف سازمان محیط زیست استان مواجه شده است.
 
 
 البته برای جلوگیری از هرگونه مشکل، شهرداری بندر بوشهر ابتدا طی هشت ماه پیش اقدام به استعلام از سازمان حیط زیست استان بوشهر برای ایجاد یک راست گرد کرده که پس از هشت ماه محیط ریست استان به شهرداری جواب داده که شهرداری باید در این محدوده مثلثی بین ورودی قبلی و  راست گرد جدید هیچ گونه درخت یا فضای سبزی ایجاد نکند و برای راست آزمایی تعهد محضری دهد.
 
 
در ادامه این استعلام قید شده که باید 5 هزار درخت حرا بکارد . این در حالی است که ما طی یک سال گذشته 20 هزار درخت حرا را کاشته ایم.
 
 
 از لحاظ فنی کاشت درخت در این فضای مثلثی هیچ مشکلی ندارد و اگر به حال خود واگذار شود به مرور زمان به یک لجن زار تبدیل می شود در حالی که در همین میدان کوچک مثلثی می توان فضای سبزی مناسب ایجاد کرد.
 
 
 اگر سازمان محیط زیست استان مدافع حق مردم و محیط زیست است بیاید و با پتروشیمی ها و آلودگی های آنها که توسط آقازاده ها اداره می شود برخورد کند. بیاید و اجازه ندهند تا فاضلاب خام شهری وارد دریا نشود.
 
 
 پروژه تقاطع غیرهم سطح شهید مطهری دارای روند رو به رشدی است و شاهد پیشرفت خوبی در 132 شمع کوبی در این میدان در عمق 27 تا 29 متری هستیم. با این پیشرفت فیزیکی که با تایید فنی خوبی همراه است به زودی فونداسیون آن آغاز می شود.
 
 
جابجایی شبکه های برق توسط  شرکت های انتقال و توزیع و شهرداری بوشهر در حال اجراست که از همکاری شرکت توزیع برق استان تشکر می کنم اما بخشی از مسیر که باید توسط شهرداری پایه های برق جمع آوری شود هزینه بر است که از استاندار که همیشه و در همه حال با شهرداری همکاری کرده و جای قدردانی دارد می خواهیم که از طریق سازمان برنامه و بودجه در این موضوع هم به شهرداری کمک کند.
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۶,۲۲۳
کد خبر : ۱,۴۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید