شهرداری بدون هیچ مشکلی به شاهین کمک خواهد کرد، شخصا از مدیریت واعظی راضی هستم

شهرداری بدون هیچ مشکلی به شاهین کمک خواهد کرد، شخصا از مدیریت واعظی راضی هستم
 
رئیس شورای شهر بوشهر گفت مطمئنا از حضور شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر حمایت خواهیم کرد و شهرداری مشکلی بابت حمایت از شاهین نخواهد داشت.
 
به گزارش فوتبال بوشهر ابوذر دهدار جمعه شب در برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش روی خط آمد و با بیان مطلب فوق ادامه داد:مشکل خاص برای حمایت از شاهین وجود ندارد و با توجه به محل درآمد شهرداری از عوارض می توانیم به این تیم مردمی کمک کنیم.
 
وی تصریح کرد: هیچ کار عمرانی نمی تواند اینگونه شور و شعف را به میان مردم بیاورد و من بارها این را اعلام کرده ام. مردم همچنان از این صعود شادمان هستند و ما باید در کنار امور عمرانی به تیمداری شاهین شهرداری در لیگ برتر کمک کنیم.
 
دهدار در مورد اعضای هیات مدیره و شرایط مدیر عاملی واعظی در ادامه راه اینگونه توضیح داد: شخصا از مهندس واعظی راضی هستم و ایشان کارش را به خوبی انجام داد. دوست داریم ایشان در کار خود ماندگار شود مگر اینکه خودشان نخواهند که آن موقع هیات مدیره و شهرداری باید تصمیم جدیدی بگیرند.
 
این عضو شورای شهر باز هم تاکید کرد:به تیم قدیمی شهر ایرانجوان در همین فصل ۸۵۰ میلیون تومان کمک شده و ما همین مبلغ را به حساب باشگاه واریز کرده ایم.حال این مبلغ به بدهی های گذشته یا امور جاری باشگاه تعلق گرفته ،نکته ای است که مسئولان ایرانجوان باید در این مورد توضیح دهند ما وظیفه داشتیم کمک کنیم که اینکار انجام شد.
 
رئیس شورای شهر بوشهر در خاتمه گفت:هفته آینده جلسات هیات مدیره برگزار می شود تا بزودی برای آینده شاهین شهرداری بهترین تصمیم گرفته شود.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۴۸
تعداد بازدید : ۶,۳۱۲
کد خبر : ۱,۳۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید