نشست هم اندیشی بانوان شوراهای شهر و روستا برگزار می شود

نشست هم اندیشی بانوان شوراهای شهر و روستا برگزار می شود
رئیس کمیسیون  فرهنگی شورا از برگزاری اولین نشست هم اندیشی بانوان شوراهای شهر و روستای استان به میزبانی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد 
به گزارش روابط عمومی شورا طاهره شمشیری در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه  این نشست به منظور هم  اندیشی ، آشنایی نزدیک شوراها با یکدیگر،  تبادل تجربیات و توانمند سازی بانوان در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی و تقویت اعتماد اجتماعی  با مشارکت استانداری بوشهر برگزار می‌گردد.
وی در ادامه بیان داشت؛ درخواست داریم قبل از نصب هر المان و زیباسازی در سطح شهر طرح مصوبه کمیته زیبا سازی و فنی شهرداری را  نیز داشته باشد تا اقدامات خوبی که انجام میشود تاثیرات بیشتری به همراه داشته باشد .
شمشیری خاطر نشان کرد مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوار‌ها و میادین، از وظایف مهم این کمیته میباشد که انتظارمی رود با  حضور افراد متخصص در دستور کار قرار گیرد  .
وی با تبریک روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کارگر گفت درخواست دارم با توجه به تعطیلی روز کارگر که در سالهای گذشته برای کارگران زحمتکش  شهرداری بندر بوشهر اعمال نشده است این امر امسال در شهرداری بوشهر اعمال شود.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۱۲
تعداد بازدید : ۵,۹۶۸
کد خبر : ۱,۳۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید